کرمجگان
کرمجگان
یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : جواد خیاط

برادر آزاده آقای مسلم روح  :

آن روزها که شما  از بند اسارت رهائی یافتید کرمجگان حال وهوایی  بود و همه جا سخن از رشادتهای اسرا بود .

آغاز بازگشت آزادگان سلحشور از بند رژيم بعثي پس از سال‏ها اسارت (1369 ش)

روز 26 مرداد سال 1369، ميهن اسلامي شاهد حضور آزادگان سرافرازي بود كه پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاه‏هاي مخوفِ رژيم بعث عراق، قدم به خاك پاك ميهن اسلامي خود گذاشتند. در اين ميان ستاد رسيدگي به امور آزادگان كه در 22 مرداد 69 تشكيل شده بود به تبادل انبوه اسرا پرداخت. اين ستاد با مساعدت و همراهي ديگر دستگاه‏ها، تبادل حدود چهل هزار آزاده را با همين تعداد اسير عراقي انجام داد. آزادگان، با ايمان راسخ خود در برابر همه فشارهاي جسمي و روحي دشمنان ايستادند و روابط اجتماعي جامعه كوچك اردوگاهي خود را بر پايه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شكنجه‏هاي مزدوران بعث هراسي به خود راه ندادند. آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضي‏ترين كسان به قضاي الهي بودند. اينان سينه‏هايي فراخ‏تر از اقيانوس داشتند كه از همه جا و همه كس بريده و به خدا پيوسته بودند. آزاده ناميده شدند چون از قيد نفس و نفسانيات رهايي يافته بودند.



شنبه 25 مرداد 1393برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : جواد خیاط

هوای گرم کرمجگان باعث شده است که درختان بادام در محله پایین  و پیچ خادیشو برسند و کشاورزان این مناطق به فکر برداشت محصول بادام خود  باشند.



جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, :: 9:42 ::  نويسنده : جواد خیاط

17مرداد روز خبرنگار است، شاید نتوان مشکلات، تلخی ها و شیرینی های کار اطلاع رسانی در حوزه های مختلف را در یک روز بیان داشت و یا درباره آن نوشت، نکوتر آن دیدیم که بهانه این روز بی واسطه تر و صمیمانه تر از همیشه مورد نقد و ارزیابی شما کاربران قرار بگیریم زیرا همین بودن شماست که همه ناملایمتی ها، سختی ها و بی مهری ها را برای ما بی ارزش می کند. شاید برای ما هیچ لحظه ای شیرین تر از این نباشد که ببینیم مراجعه مردم به این پایگاه خبری افزون شده و یا از روند کاری ما ابراز رضایت می کنید.

 برای همین امروز و در قالب این مطلب می خواهیم شما صادقانه و خالصانه و به دور از تعصبات فردی یا محله ای  یا مرام و مسلکی کار ما را نقد کرده و خوبی ها، بدی ها، زشتی ها و زیبایی های "وبلاک کرمجگان" و یا هر آنچه از دلتان بر می آید و "وبلاگ کرمجگان" در آن جایی دارد را در بخش نظرات این مطلب ارسال نمایید و در این میان اگر موضوعات زیر را در نظر بگیرید به تسریع کار ما در انعکاس نظرات لطف بزرگی کرده اید:

1 ـ تا حد ممکن کوتاه و مفید بنویسید تا امکان نمایش نظرات بیشتری باشد.
2 ـ نظرات از بخش پایانی خبر به درون متن منتقل خواهد شد تا خواندن آن برای مخاطبان راحت تر باشد.
3 ـ از بکاربردن الفاظ و یا مطالبی که خود بهتر می دانید امکان نمایش ندارد با صمیمانه ترین خواهش ها، خودداری کنید.
4ـ در صورتی که تمایل داشتید در انتهای نظر خود اختصاری از نام و محله و محل ارسال را نیز درج کنید.

با سپاس 



ادامه مطلب ...


شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : جواد خیاط

صلوات



درباره وبلاگ

وبلاگ اطلاع رسانی روستا و اخبار کرمجگان
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرمجگان و آدرس karamjegani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 43943
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



Alternative content